چه چیزی باید یاد بگیرم؟ چند مهارت مفید برای یادگیری در سال 2022

یازار :

+0 به یه ن

برای مرتبط ماندن در سال 2022 و پس از آن چه باید بیاموزید؟

پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است. فناوری‌ها دائماً تغییر می‌کنند، شرکت‌ها می‌آیند و می‌روند و پیش‌بینی‌ها اشتباه می‌شوند. با این حال، ارزش فکر کردن را دارد. هم برای مزایای حرفه ای و هم برای لذت محض یادگیری چیزی جدید.

بنابراین، این راهنما تلاش ما برای پاسخ به این سؤال است که "چه چیزی باید یاد بگیرم؟" برخی از مهارت ها برای مشاغل خاص مفیدتر از سایرین خواهند بود، اما همه آنها برای شما مفید خواهند بود.

ما علاوه بر مهارت‌های مربوط به کار، مهارت‌هایی را نیز گنجانده‌ایم که فارغ از اینکه برای زندگی چه کار می‌کنید، زندگی شما را بهتر می‌کند. برخی از این موارد را می‌توانید در یک بعدازظهر یاد بگیرید، در حالی که درک برخی دیگر ممکن است سال‌ها طول بکشد.

در اینجا نگاهی به برخی از مهارت‌ها می‌اندازیم که مطمئن هستیم برای سال‌های آینده مفید خواهند بود (و نگران نباشید، بیشتر مهارت ها برنامه‌نویسی و کامپیوتر است).سی شارپ چیست


خود مدیریتی

نحوه مدیریت دیگران یک مهارت ارزشمند است (مخصوصاً وقتی در حرفه خود پیشرفت می کنید)، اما ما اغلب مهارت خود مدیریتی را نادیده می گیریم. مدیریت خود در هسته این وب سایت قرار دارد، و این همان چیزی است که بیشتر توصیه های «بهره وری» در مورد آن است.آموزش اسپاتیفای

در اینجا برخی از اصول اصلی خود مدیریتی وجود دارد که همه باید یاد بگیرند:

·         نحوه ایجاد (و نگهداری) یک تقویم

·         نحوه ایجاد (و استفاده از) لیست کارهای انجام شده

·         چگونه عادت های خود را تغییر دهیم

·         چگونه در برابر حواس پرتی دیجیتال مقاومت کنیم

·         چگونه جلوی تعلل را بگیریم

·         چگونه یک بررسی هفتگی انجام دهیم

·         چگونه عمیقا تمرکز کنیم


  • [ ]