بدترین و بهترین نکات، تکنیک و عادت های مطالعه

یازار :

+0 به یه ن

ابتدا با بدترین عادت های مطالعه شروع می کنیم و سپس به بهترین عادات و نکات مطالعه نگاه می کنیم. این راهنمای نهایی شما در مورد چگونگی مطالعه موثر است. عادات مطالعه ای وجود دارد که باید داشته باشید و نباید داشته باشید. بیایید بفهمیم آنها چه هستند!

بدترین عادات مطالعه دانش آموزان و آنچه در عوض باید انجام شود

اگر دانشجو بوده یا هستید، این احتمال وجود دارد که این عادات بد مطالعه را داشته باشید. اینها بزرگترین دشمنان شما هستند زیرا بر اساس تحقیقات، آنها با حافظه ضعیف، توجه کم، توانایی های شناختی نامناسب مانند تصمیم گیری و منطق، انگیزه ضعیف، اضطراب ناسالم و در نهایت عملکرد ضعیف تحصیلی مرتبط هستند. موارد زیر نکات منفی بزرگ درس خواندن برای امتحانات کالج یا مدرسه است. در واقع، انجام ندادن هر یک از موارد زیر اولین گام برای بهبود نمرات، معدل و نمرات آزمون است.آموزش زبان انگلیسی

 به تعویق انداختن تا زمانی که تمام یادداشت ها را به دست آورید یا بیش از حد برنامه ریزی کنید

راه‌های پنهانی وجود دارد که در آن افراد تعلل می‌کنند، مانند صرف زمان زیاد برای برنامه‌ریزی و آماده‌سازی. انتظار برای یادداشت ها یا صرف ساعت ها برنامه ریزی یا سازماندهی مطالب ممکن است راهی برای توجیه اهمال کاری باشد. یک دانش آموز به تعویق می اندازد و منطقی می کند که بعد از اینکه همه نکات وجود دارد، به اندازه کافی مطالعه خواهد کرد. این باعث اتلاف وقت می شود. به تعویق انداختن به تعویق انداختن برخی از اضطراب های درک شده در مورد یک رویداد آینده است (در این مورد، ماهیت طاقت فرسا مواد مطالعه در کنار هم). این یک پیشگویی خود تحقق است. دانش آموز با به تعویق انداختن آن، مطالعات را طاقت فرساتر می کند و پس از آن احتمالاً از حجم بالای مطالب مطالعه نگران و شکایت می کند. برای دانش‌آموزان آسان‌تر خواهد بود که در بخش‌های کوچک درس بخوانند، وقتی که مواد خود را آماده کردند.

یک تصور غلط رایج: مردم فکر می کنند که اهمال کاری یک مشکل مدیریت زمان است. این نیست. به تعویق انداختن در مورد تنظیم عاطفی ضعیف در مورد رویدادهای آینده است.

نکته مطالعه: به جای آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. فکر کردن به بدترین سناریوها باعث می‌شود ترس‌های شما درست باشد در حالی که نباید واقعی باشند. در اینجا نکات تنظیم عاطفی برای از بین بردن عادت به تعویق انداختن وجود دارد.


  • [ ]