بهترین فیلم های اکشن در حال حاضر در نتفلیکس

یازار :

+0 به یه ن

این مجموعه متنوع از فیلم‌های اکشن کلاسیک و مدرن جزو بهترین‌های موجود برای پخش در نتفلیکس در حال حاضر هستند.

اگرچه در چند دهه گذشته تغییرات زیادی در سینمای مدرن ایجاد شده است، یک ژانر همچنان بر اساس همان ایده ها و اصول ساخته می شود. چه از طریق تعقیب و گریز ماشینی با اکتان بالا، انفجارهای عظیم، یا صحنه‌های مبارزه کاملاً طراحی شده، بهترین فیلم‌های اکشن آن‌هایی هستند که می‌توانند قلب بینندگان را با سرعت یک میلیون مایل در ساعت به تپش برسانند. خوشبختانه برای مشترکین Netflix، تعداد زیادی از آنها در این پلتفرم وجود دارد.

مطالب مرتبط: بهترین برنامه های تلویزیونی برای تماشا در نتفلیکس در حال حاضر

غول استریم مجموعه ای عالی از نمونه های مدرن و کلاسیک را ارائه می دهد که از سرتاسر جهان تهیه شده اند. چه فیلم‌های پرفروش و چه پروژه‌های پرشور، این مجموعه‌های سینمایی برخی از بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشای نتفلیکس هستند و برای کسانی که در یک بعدازظهر یا عصر تنبل به دنبال یک شات آدرنالین هستند عالی هستند.3 گام ضروری موقع یادگیری هر زبان خارجی


Midnight Run (1988)

مدت زمان: 126 دقیقه بودجه: 35 میلیون دلار کارگردان: مارتین برست بازیگران: رابرت دنیرو، چارلز گرودین و یافت کوتو

شاید به دلیل لحظات کمدی، Midnight Run اغلب در طول مکالمات پیرامون بهترین فیلم‌های رابرت دنیرو نادیده گرفته می‌شود. با این حال، شیمی روی پرده این بازیگر با همبازی اش، چارلز گرودین، فوق العاده است، و به مخاطبان دهه هشتاد نشان داد که بازیگر بسیار بیشتر از فیلم های گانگستری و درام های جدی است.

در این فیلم دنیرو نقش یک شکارچی جایزه به نام جک را بازی می کند که وظیفه دارد پس از صرف نظر از وثیقه، یک حسابدار متقلب را به لس آنجلس برگرداند. با تلاش اف‌بی‌آی برای متقاعد کردن جنایتکار برای ارائه مدرک علیه کارفرمایان سابقش، جک به زودی خود را به عنوان محافظ حسابدار تحت محاصره می‌بیند. همه اینها یک ماجرای فوق‌العاده هیجان‌انگیز را ایجاد می‌کند، با دوز سالم شوخ طبعی.7 فیلم برتر نتفلیکس در مارس 2022 (با امتیاز روتن تومیتو)


  • [ ]